våra fotograferingar


(bilden är suddig & brusig, för jag har klippt ut den, förlåt.)
Våra fotograferingar?, innan våra fotograferingar tillsammans brukar vi antingen planera dem(vad vi ska fotografera och var), eller går vi ut och fotograferar så blir det hur vi tycker då. Jag tycker egentligen om båda fotografierna lika mycket, det är bra när vi har planerat för då kan vi veta hur det kommer att bli.. Att inte planera blir lika kul för då kommer man kanske till ett nytt ställe. Vi(jag) brukar fotogrfera det som inspererar oss, vi gillar också så himla mycket att fotografera kläderna man har på sig när man ståroch tittar åt ett annat håll. Jag hoppas att ni fick veta lite om våra fotografier : )
- alice
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv din kommentar här: