NOVEMBER

I söndags kom jag hem från Tyskland. Så himla mysigt vi hade det, bodde på hotell åt hotellfrukost badat, gått i gamla stan, hittat massor av fint bland annat en vinröd basker ifrån hm, en finfin kjol ifrån benetton. Fler bilder ifrån tyskland kan ni hitta på min instagram @aliceoohlsson.
Klädde mig i mörkblått stickat ifrån hm, och en blommig kjol från cubus, och strumpbyxor, såå skönt, och fint.
Efter skolan gjorde jag mannagrynsgröt med hemmagjord björnbärssylt,såhimlagott, och såklart blåbärs te, och en fin klemmentin som jag förvandlade till en blomma. Allt detta stod på mammas bricka.
Varje kväll lyser denna jordgloben i fönstret när jag just lyssnar på ben howard - Keep your head up , Bon iver -  Holocence, Mumford & sons - Winter winds och The script - Hall of fame.
 
- Alice
 

Ebba Molin

Mysiga bilder!

Svar: Tack Ebba!: )
aliceochklara.blogg.se

2012-11-06 | 21:44:25
http://molinebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv din kommentar här: