yellow

 
Fredagar är så himlans mysiga. Idag hade vi skoljogging och det gick väll bra. Jag har tagit det lungt och suttit vid den nya datorn ett tag, varit och köpt sladdar, ätit godis. Lyssnar på musik och jag älskar boniver- skinny love.

maja - fotogeniquee

Åh vad ni tar fina bilder, det är verkligen kul att se att ni har en så fin blogg trots att ni är så unga! Följer er nu, kommer bli så kul att se när ni utvecklas för ni har verkligen potential till att bli riktigt, riktigt duktiga!
Kram på er!

Svar: Åh herregud!, tack så himlans mycket. Jag följer dig också, kan inte tro att du kommenterat. Din blogg kollar jag varje dag och är min favorit blogg. Tack så himla mycket igen!! :)
aliceochklara.blogg.se

2012-09-28 | 23:35:02
http://fotogeniquee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv din kommentar här: