you are heaven's angel





Vi blev så nöjda med fotograferingen idag, lövprassel under mina tunga kängror och våra stickade tröjer lyfte upp allt. Löven låg överallt och ösregnet droppade ner, det var en sådan höstkänsla, mysigt. Jag dricker te och längtar så tills mina dr. martens kommer. vad tycker ni om fotograferingen?(klara kommer lägga upp en massa fler bilder senare).
- alice

Anonym

Det är är jättedålig kvalité på bilderna men om du sparar dom i rätt storlek så blir dom bättre! :) jättefin blogg iaf!

Svar: Hur menar du med dålig kvalitè?, en bild tycker jag också är suddig. Jag laddar upp bilderna i 800 för då passar bilderna till inlägget. Åh tack så mycket vad glad vi blir av det, :)
aliceochklara.blogg.se

2012-09-12 | 18:57:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv din kommentar här: