Heej igen!

Hej igen, i det senaste inlägget sa jag ju att jag skulle blogga mer, men de har det ju inte blivit. Men har faktiskt bloggat på min egna blogg ett tag, - www.aliceohlsson.blogspot.se ( gå gran in där) men jag ska ju inte bara blogga där, utan faktsikt här också. Kommer nog bli lte fler inlägg här, men inte lika många som förr.
 
Igår hade vi tjej+två killar lunch , super gott och funny, haha. Jag, Klara Noemi, Max och Isaac var hemma hos Alma, tyvärr kunde inte Lisa komma. Men iaf, vi bara flummade runder lite, lyssnade på musik, dansade, hade charader. Och ja hade kul. 
 
Idag, ska jag köpa dom sista julklapparna, eftersom det bara är två dagar kvar, åhh. Annars kanske jag ringer någon av tjejerna. Puss på er!
 
- alice


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv din kommentar här: