Sommar på ven

Nu är jag hemma rån fina ven,  vi har alltså ett sommarhus där och har varit där några veckor nu. Mina kära vänner har även varit och hälsat på vilket som var jätte kul.  Jag har fotograferat massor, så många bilder kommer komma upp i massa nya inlägg.  Bilden som ni ser ovanför , tycker jag är väldigt fin, jag gillar kvällsljus och morgonljus, det är som bäst att fotografera då annars står solen högst upp mitt på dagen, och det blir ingen bra bild enligt mig. Ha det bra.
- alice
 

Sarah

Jättefin bild, Alice. Håller med dig om morgon- och kvällsljuset. :) Ni får uppdatera lite oftare så man vet vad ni hittar på under
sommarlovet. :) Jag saknar er båda massor, kramar!

Svar: Tack så jätte mycket! Ja vi ska försöka att uppdatera lite oftare, nu har jag ju varit på ven och Klara har varit i Danmark, och nu är det cup. Men vi ska ändån försöka!, vi saknar dig med!:)
aliceochklara.blogg.se

2012-08-01 | 16:45:30
http://1ups.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv din kommentar här: