Instagram

 
 
 
 
för någon vecka sedan var jag på emporia med en vän
Jag hittade denna super snygga hoodiesen och en V tröja. 
Vi träffade X- factor, alltså dem som åkte ut, manda var såå bra.
 
Sen skaffade vi en blogg åt mig. HÄR hittar ni den.
 
Smoothie är såå gott.
Kikade med alla mina vänner och skickade en massa egobilder.
Det började snöa, haha blevmlite överdrivet glad, med vännerna.
För någon tinme sen så såg jag X-factor och Awa var sååå bra.
Instagramade också lite.
- alice

Jonna Peltokangas

länken till bloggen funkar inte.

Svar: Oj, förlåt!, www.aliceohlsson.blogspot.se
aliceochklara.blogg.se

2012-12-01 | 12:19:58
http://jonnaphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv din kommentar här: