Mountain and the sea

Hej på er! Jag har verkligen blivit riktigt dålig på att blogga. Det var flera dagar sen senast. Men jag ska försöka att hålla uppdateringen uppe. Dagarna har rullat på som vanligt och det är bara några veckor kvar till jullovet, längtar verkligen! Här på bloggen så är det ibland något konstigt med designen, eller i alla fall vad jag har märkt. Sidomenyn försvinner längst ner och istället så sätter sig kommentarsgrejen som egentligen ska komma efter inläggen och tar sidomenyns plats. Har ni också märkt det? I vilket fall som helst så ska jag försöka fixa det. Puss på er. 
 
- Klara

Becka [fotoblogg]

Åh så fin bild. ♥

Svar: Taack! :)
aliceochklara.blogg.se

2012-11-24 | 19:18:46
http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv din kommentar här: